2011 tavasz ruhadivat

 2011.05.11. 10:32

2011 tavaszán nagyon sok új, de annál is több régi elemmel találkozhatunk. A divat a 70-es évek világát tükrözi vissza.Újra felfedezhetjük a kor lezser és elegáns valamint a bohém és üzleties irányzatú ruhadarabjait is.
Idén a ruhadivat a maxi ruháknak kedvez(általában lágy esésű anyagokból). Szoknyák terén a térdig érő, míg a nadrágoknál újra a bővebb szárú, magas derekú és a földig érő farmerek veszik át az uralmat visszaszorítva ezzel a skinny (azaz cső vagy répaszárú) nadrágokat.
A 70-es években elterjedő haspóló is visszatér 2011-ben. Cipők terén újra a fatalpú papucs és a törpesarkú szandál tör újra utat magának.
Viszon nem csak a 70-es, hanem a 60-as évekből is kaphatunk ízelítőt, mivel
a tarka kombinációk, a vidám virágminták és a minimál luxust feldobó különleges ábrák is jellemzik a tavaszi kollekciókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://divatolj0.blog.hu/api/trackback/id/tr412895163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tímeaa 2011.05.19. 10:25:47

Ilyenkor tavasszal mindig próbálom frissíteni kicsit a ruhatáram, mert a tavalyi cuccaimat mindig megunom.. :))
Tetszik ez a 70-es évekbeli irányzat, szeretem a vidám színes ruhákat.

Szandyka84 2011.05.19. 10:35:44

@Kekeseszt:
Én is jobban szeretek ilyenkor tavasszal, meg a nyár közelettével kicsit színesebb vidámabb ruhákba mászkálni. Be is újítottam 1-2 felsővel, most elég jók vannak a Mangóban. Tally weijlben is vannak jók, szerintem ma vissza is nézek az allee-ba kicsit nézelődni, hátha lesz még valami jó cucc. :)

Tímeaa 2011.05.19. 10:39:00

Allee-t én is szeretem, összes olyan üzlet megtalálható ott, amiben szoktam vásárolni. Zarában mondjuk mostanság elég érdekes ruhák vannak, annak most annyira nem jön be az új tavaszi kollekciója.

Szandyka84 2011.05.19. 10:42:13

@Kekeseszt:

Szerencsére hozzánk az van a legközelebb, úgyhogy azért járok sűrűn oda. Most 1 koncert jegyet is lehet nyerni, párom imádja Joe Cockert, úgyhogy 1 próbát megért nekünk! :)
süti beállítások módosítása